templom

Járom az utam, macskaköves úton,
A léptem kopog esős éjszakán,
Az ütött-kopott utcák nevét tudom,
Mert én itt születtem, ez a hazám.

Itt kísért anyám iskolába, szegény,
Ott volt a szeme mindig kisfián,
Itt minden emlék múltam hozza felém,
Mert én itt születtem, ez a hazám.

cimerÜdvözlök minden kedves idelátógatót Miháld “nem hivatalos” honlapján! Miért is? Több próbálkozásom is volt arra, hogy a falu honlapját elkészítsem, hiszen ezzel foglalkozom. De mint mindig süket fülekre találtam, hiszen arra kérelmemre , hogy legyen a falunak egy rendes honlapja csak elterelő válaszokat és nulla segítséget kaptam. Egyetlen egy ember volt aki megpróbált segíteni, ő ha ezeket a sorokat olvassa biztosan magara fog ismerni, hisz egyik legkedvesebb emberről van szó az életemben. Szégyen, hogy a falu “honlapjának” nevezett szörnyet egy nem magyar ember üzemelteti. Teszi ezt azzal a meggyőződéssel, hogy ő most biztosan mindent jól csinál. Az oldal tele helyesírási hibákkal, és valljuk meg, hogy egy magyar falu honlapján ilyen olvasni, hogy: Újságak, Informátió, Kontactus önmagában is szégyen. No nem rasszista és egyéb idegen gyűletemnek adok itt hangott, hiszen ez távol áll tőlem. De egy rendes honlap akár másra is jó. Megjelenni vele bárhol, médiában idézni, pályázatokhoz felhasználni, a falu történelmének emléket állítani stb. és reggelig sorolhatnám, hogy még mi mindenre jó. Egyenlőre ezen az ideiglenes doaminon fog üzemel az oldal és a méltán híres WORDPRESS motort használva. Remélem sikerül a figyelmet felkelteni vele, illetve a falut egy kicsit megmozgatni, gondolok itt leginkább a fialatalságra, akik majd a keresőkbe beírva MIHÁLD nevét nem fognak szégyenkezni. Várom az építőjellegű hozzászólásokat és a segítséget a témában. Régi történetek, érdekességek a falu történelméből, mind mind hasznos lehet.

Üdv, B.K.

Update: Létezik a http://www.mihald.hu, de jelenleg fejlesztés alatt. Majd kész lesz egyszer,valamikor…