cimer1Nem hiszem, vagyis igen, hiszen én itt születtem, ez a hazám. A szívem mindig ide fog húzni, itt éltem közel 30 évig, de hát a maga sorsát nem az ember írja. Ide kötnek a régi szép emlékek, a barátok,haverok,csínytevések, szerelmek(na jó nem volt sok:)))…), az iskolám, a szüleim és a nagyszüleim. Minden sarkot, minden utcát ismerek, egyetlen egy okot sem tudok amiért ne lehetne szeretni ezt a zalai falucskát. Soha sem kellett félnem semmitől, mindig biztonságban éreztem magamat, egy városban már más a helyzet. Itt sosem tudhatod mikor döfnek hátba. Itt soha sem csalódtam nagyot az emberekben, mert mindenki tette a dolgát a maga módján. Itt tanultam meg a Dolán horgászni, és lett életem végéig a hobbim. Itt áltam sorba még az átkosban Bandi bácsi boltjában a narancsért, szombatonként a kenyérért, tejért. Télen néha úgy behavaztunk, hogy katonai járművekkel hoztak segítséget. A nyarakat meg elfeledni sohasem lehet, amikor rágondolok mindig gyerek akarok maradni, de mára én lettem szülő. A lányaim butuska kérdéseire örömmel válaszolok, és édesanyám is nevetve meséli nekik, hogy milyen rossz is volt az apátok. Örömmel hallgatják, hisz abban a pillanatban nem ők a legrosszabb gyerekek a világon. Igen visszahúz a szívem, de majd egyszer, valamikor….

B.K.

Reklámok